ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

& ανέσεις

-Υπάρχει χώρος στάθμευσης οχημάτων υπαίθριος εντός του γηπέδου του ξενοδοχείου

-Υποδοχή ανοικτή επί 24 ώρες

-Κεντρικό Χρηματοκιβώτιο στη reception

-Πρόσβαση στο διαδίκτυο

-Υπηρεσία φύλαξης αποσκευών σε διακριτό χώρο

-Κλιματισμός στα δωμάτια και στους κοινοχρήστους χώρους του ξενοδοχείου

-To ξενοδοχείο διαθέτει κήπο και παρέχει την δυνατότητα μπάρμπεκιου

-Το ξενοδοχείο διαθέτει ξαπλώστρες στην παραλία

-Κοινόχρηστος/ οι υπολογιστής με δυνατότητα εκτύπωσης, φαξ, φωτοαντιγράφησης και σάρωσης

-Σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο με σύνδεση στα δωμάτια

-Υπηρεσία αφύπνισης

-Δορυφορική τηλεόραση

-Δυνατότητα παροχής laptop ή tablet

-Ψυγείο στα δωμάτια

-Δυνατότητα προσθήκης παιδικού κρεβατιού

-Χρηματοκιβώτιο στα δωμάτια

-Βραστήρας νερού και υλικά για καφέ/ τσάι

-Σίδερο και σανίδα σιδερώματος

-Επιλογή μαξιλαριών διαφόρων τύπων   

-Παρέχονται πετσέτες θαλάσσης

-Υπηρεσία δωματίου (Rοοm service) για διάρκεια 12 ωρών

-Υπηρεσία παροχής πρωινού νωρίς το πρωί (early breakfast service)

-Παροχή φαγητού ή πρωινού σε πελάτες σε ειδικές συσκευασίες, εφόσον ζητηθεί

-Καθημερινή καθαριότητα κοινόχρηστων χώρων και δωματίων

-Συχνότητα αλλαγής κλινοσκεπασμάτων κάθε δύο μέρες

-Συχνότητα αλλαγής ιματισμού μπάνιου κάθε μέρα

-Αλλαγή πετσετών κατόπιν αιτήματος

-Παροχή πρωινού σε ενδεδειγμένη αίθουσα με διάρκεια σερβιρίσματος 8:00 π.μ -10:00 π.μ

-Υπηρεσία μεταφοράς αποσκευών

-Στο ξενοδοχείο υπάρχει δανειστική Βιβλιοθήκη και χώρος ανάγνωσης

-Υπηρεσία μεταφοράς (transfer) από και προς το λιμάνι

Menu

 

ΠΡΩΙΝΟ : 7,00 €

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΑΦΕΣ: 1,50 €

ΓΑΛΛΙΚΟΣ ΚΑΦΕΣ: 2,00 €

ΝΕΣ ΚΑΦΕ/ΦΡΑΠΕ: 2,00 €

ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ : 2,00 €

ΜΠΥΡΑ : 2,00 €

ΕΜΦΙΑΛΟΜΕΝΟ ΝΕΡΟ: 0,50 €

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

→Οι υπηρεσίες φαγητού και ποτού στο ξενοδοχείο Αρχόντισσα μπορεί να είναι περιορισμένες ή μη διαθέσιμες λόγω του Κορονοϊού (COVID-19).

→Ως συνέπεια του Κορονοϊού (COVID-19), η Αρχόντισσα έχει διακόψει προσωρινά την υπηρεσία μεταφοράς.

→Λόγω του Κορονοϊού (COVID-19), το ξενοδοχείο έχει πάρει μέτρα για την προστασία των επισκεπτών και του προσωπικού του. Ως αποτέλεσμα, ορισμένες υπηρεσίες και παροχές μπορεί να είναι περιορισμένες ή μη διαθέσιμες.

→Λόγω του Κορονοϊού (COVID-19), το ξενοδοχείο έχει μειώσει τις ώρες λειτουργίας της ρεσεψιόν και των υπηρεσιών.

Top